top of page
  • Writer's pictureAnja@LbZ

OOTD: ARTIST


"The goal of art was the vital expression of self." - Alfred Stieglitz



Moram priznati, da bi ta objava morala iti live že kar nekaj časa nazaj, saj so fotografije nastale že jeseni, mi pa smo že kar lepo zakorakali v zimo in se približujemo koncu leta.


Ampak nič za to, kombinacija je še vedno ena izmed mojih najljubših, sploh ker slogan na majici zelo neposredno sporoča, kaj si mislim o sebi in da je, kot pravi quote čisto na vrhu, cilj umetnosti ravno izražanje sebe, kar meni predstavlja tudi moda.



Že večkrat omenjeno dejstvo na vseh mojih kanalih, kjer se grem "blogerstvo", je, da s hlačami nisem najboljša prijateljica... pa se vedno znova presenetim s tem, da objavljam ogromno outfitov s hlačami - zgleda sem imela letošnje leto veliko srečo v trgovinah, še vedno pa iščem kavbojke, ki bi mi bile všeč.


Torej ja, spet hlače, v tem letos neverjetno popularnem karirastem vzorcu, ki ga že od prve jesenske kolekcije, ki je prišla v naše trgovine, videvam povsod. In ne, da se pritožujem, tako meni kot moji boljši polovici je ta vzorec zares pri srcu, čeprav sem imela jaz z najdbo teh hlač večjo srečo, kot jo ima on, saj še nisva našla blazerja s patchi na komolcih, ki si ga oh-tako-želi.



Kot lahko vdite na fotografijah, sem se za kombiniranje k tem hlačam odločila za majico s kratkimi rokavi in duster, seveda pa je možnosti neskončno. Ena luštna ideja za pozimi je kombiniranje karirastih hlač s chunky pleteninami in definitivno se bo v bližnji prihodnosti kak tak outfit znašel tudi na mojem repertoarju. Verjetno bom k temu dodala še klobuček.


OUTFIT

Hlače: Dorothy Perkins

T-shirt: Terranova

Čevlji: Underground England

Duster: New Yorker


MAKEUP

Oči: The original Soph x Revolution

Maskara: Golden Rose Perfect Lashes Ultra Volume X4 Mascara

Highlighter: L.O.V. Lovillusion Holographic

Šminka: Wet N Wild MegaLast Bare it all



Do naslednjič,

Anja



Avtor fotografij: U. Abram iz slikaj.se, instagram: @slikaj.se

Disclaimer - Vse obdelave na fotografijah so moje delo in ne predstavljajo stila avtorja fotografij. Obdelave so narejene z dovoljenjem avtorja.

bottom of page