top of page
  • Writer's pictureAnja@LbZ

OOTD: TILASTA PRAVLJICA


"Cinderella is a proof that a new pair of shoes can change your life."

:)



Košata krila iz tila že kar nekaj časa kraljujejo precej na vrhu priljubljenih kosov, po katerih posegajo modne blogerke in priznam, da je lahkotnost in seveda "punčkastost" tudi mene do take mere osvojila, da sem, ko sem v 2nd hand trgovini zagledala tole krem lepoto kar težko verjela, da se mi je sreča takole nasmehnila.



Fotke so nastale na izletu v Celovec, na katerega smo se s prijatelji odpravili konec januarja, zato je oprava bolj zimska. Krilo sem kombinirala z bordo rdečim puloverjem in (takrat novimi) čevlji v enaki barvi, stajling pa sem dopolnila s sivim karirastim šalom, skozi katerega teče nekaj bordo črt in beretko.


Za spomladnsko navdihnjen outfit krilo kombinirajte z lažjim puloverčkom ali srajčko z rožastim potiskom, če želite izgledati nežno izberite čipkast top, za bolj edgy izgled pa oblecite zanimivo majico s potiskom in usnjeno jakno.



OUTFIT

Krilo: 2nd hand trgovina

Pulover: 2nd hand trgovina

Čevlji: Zara

Šal: ukradla fantu :)

Beretka: H&M


MAKEUP

Oči: Essence eyeliner Liquid Ink

Maskara: Essence Get BIG! lashes volume curl

Highlighter: Wet N Wild MegaGlo Blossom Glow

Šminka: Wet N Wild MegaLast Bare it all




Fotografije: slikaj.se

Disclaimer - Vse obdelave na fotografijah so moje delo in ne predstavljajo stila avtorja fotografij. Obdelave so narejene z dovoljenjem avtorja.

bottom of page