top of page
  • Writer's pictureAnja@LbZ

OOTD: MONOKROMATIČNO



Če je moj zadnji post še malce zimsko obarvan (čeprav so tudi trenutne temperature vse prej kot majske), je tale outfit nekaj, kar zame kar kriči pomlad in ga bom v prihodnjih mesecih v različnih variacijah zagotovo veliko nosila.


Svojo ljubezen do jeans pajacov sem odkrila čisto po naključju. Med brskanjem po stojalih v Kik Slovenija sem že nekaj časa nazaj našla enega v modri barvi, nato pa še tega, ki ga nosim na fotkah.


Čeprav pajace največkrat povezujemo z otroki, sem mnenja, da lahko s pravo kombinacijo zelo dobro izpadejo. Sama sem se odločila za monokormatičen izgled in črn jeans tako kombinirala s črnobelo črtasto majico, belimi allstarkami in črno torbico.


Pajac dobro izpade tudi, če spodaj oblečete zanimivo srajčko ali kakšno drugo majico s potiskom, bolj drzni lahko udobne čevlje zamenjate za visoke pete.



OUTFIT

Pajac: Kik

Majica: Kik

Čevlji: Converse (Mass)

Jakna: H&M

Torbica: Parfois


MAKEUP

Maskara: Essence Get BIG! lashes volume curl

Highlighter: Wet N Wild MegaGlo Blossom Glow

Šminka: Sleek MatteMe Rioja Red




Fotografije: slikaj.se

Disclaimer - Vse obdelave na fotografijah so moje delo in ne predstavljajo stila avtorja fotografij. Obdelave so narejene z dovoljenjem avtorja.

bottom of page